Regulamin zakupów w sklepie internetowym stozabawek.pl
1. DANE FIRMY
Sklep internetowy stozabawek.pl zarejestrowany w domenie stozabawek.pl prowadzony jest przez firmę PARCOM Piotr Rybarczyk z siedzibą w Warszawie przy ul. Edmunda Jankowskiego 13 (kod pocztowy 04-690) wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod nr 522253 prowadzonej przez Zarząd Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
Firma jest zarejestrowanym płatnikiem podatku od towarów i usług pod numerem PL1130118410, posiada REGON 011272589.
2. SPOSÓB KONTAKTU
Klient może skontaktować się ze Sklepem stozabawek.pl:
- za pomocą poczty elektronicznej na adres Sklepu sklep @ stozabawek.pl,
- telefonicznie w godzinach pracy Sklepu pod numerami telefonu 501 4000 21 lub 22 6723253,
- pisemnie na adres zgłoszonej działalności gospodarczej lub osobiście
3. POJĘCIA UŻYTE W REGULAMINIE SKLEPU stozabawek.pl
SKLEP- sklep internetowy stozabawek.pl prowadzony przez firmę PARCOM Piotr Rybarczyk
SPRZEDAWCA - firma PARCOM Piotr Rybarczyk prowadząca sklep internetowy stozabawek.pl
KLIENT - osoba fizyczna lub prawna lub jednostka organizacyjna, które mają zdolność prawną do zawierania umowy kupna w Sklepie,
ZAMAWIAJĄCY - osoba fizyczna lub prawna lub jednostka organizacyjna, które mają zdolność prawną do zawierania umowy kupna w Sklepie,
KONSUMENT - Klient będący osobą fizyczną zawierający umowę kupna w Sklepie niezwiązaną bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową,
TOWAR (PRODUKT) – zabawka firmy Bruder w oryginalnym opakowaniu producenta lub część zabawki z oferty sklepu stozabawek.pl wolna od wad fizycznych i prawnych;
USŁUGA DOSTAWY TOWARU – usługa realizowana przez firmę kurierską, Pocztę Polską lub pracownika Sklepu. Towar można też odebrać w Punkcie Odbioru,
ZAMÓWIENIE – zamówienie złożone przez Klienta za pośrednictwem formularza na stronie stozabawek.pl
ODBIÓR TOWARU – przekazanie Towaru przez pracownika Sklepu lub pracownika Poczty lub kuriera Klientowi lub wskazanej przez niego osobie.
KONTO KLIENTA – indywidualne konto Klienta w przypadku jego dobrowolnego zarejestrowania w Sklepie, do którego Klient loguje się przy użyciu adresu e-mail i hasła,
UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ – umowa zawarta z Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie,
USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA– Ustawa z 30.05.2014 o prawach konsumenta,
KODEKS CYWILNY - art. 556–576 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).
KODEKS DOBRYCH PRAKTYK - kodeks, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. W Sklepie formalnie nie spisany, bo oczywiste jest, że kierujemy się uczciwością i staramy się w najwyższym stopniu być rzetelni.
4. GŁÓWNE ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU STOZABAWEK.PL
Sklep internetowy stozabawek.pl za pośrednictwem strony internetowej o adresie stozabawek.pl dostępnej przez internet prowadzi sprzedaż Towarów z możliwością odbioru własnego lub wykonania Usługi Dostawy Towaru pod wskazany adres na terenie Rzeczpospolitej Polskiej na koszt Klienta lub Sklepu w zależności od wartości zamówienia, sposobu zapłaty i miejsca dostawy.
Aby skorzystać z usług Sklepu należy mieć dostęp do internetu, przeglądarkę internetową zainstalowaną na dowolnym urządzeniu, adres e-mail, telefon i przy wybraniu Usługi Dostawy Towaru podać adres dostawy.
Sprzedaż realizowana jest na podstawie Zamówień składanych za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej o adresie stozabawek.pl i potwierdzonych przez Klienta.
Klient może kupować podając dane potrzebne do realizacji zamówienia jednorazowo lub zarejestrować się zakładając Konto Klienta.
W trakcie realizacji Zamówienia Sklep kontaktuje się z Klientem mailowo wysyłając na podany adres wiadomości o zmianie statusu Zamówienia i ewentualnie telefonicznie w celu doprecyzowania szczegółów.
Podczas korzystania z usług Sklepu Klientom nie wolno dostarczać treści o charakterze bezprawnym.
5. KONTO KLIENTA
W celu uniknięcia ponownego wpisywania danych przy kolejnych składanych zamówieniach Klient może dokonać rejestracji Konta Klienta opartego na adresie e-mail zabezpieczonego hasłem utworzonym przez Klienta. Zarejestrowany Klient ma podgląd statusu realizacji swoich zamówień i historii zakupów, nie musi
wprowadzać swoich danych przy kolejnych zakupach, może te dane zmieniać i uaktualniać samodzielnie, zmieniać hasło, ma możliwość otrzymania ewentualnych rabatów bądź kuponów promocyjnych.
6. CENY I TOWARY
Wszystkie prezentowane ceny Towarów oferowanych przez Sklep wyrażone są w złotych polskich i uwzględniają podatek VAT (są cenami brutto).
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów przedstawianych na stronie www, dodawania i wycofywania Towarów ze swojej strony, zmiany opisów i zdjęć.
Towary i ceny prezentowane na stronach Sklepu nie są oferta handlową w rozumieniu Art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego lecz zaproszeniem do składania ofert.
Ceny te są wiążące w momencie złożenia Zamówienia przez Klienta.
7. FORMY ZAPŁATY
Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
- przedpłata przelewem bankowym na konto Sklepu w mBank SA,
nr rachunku: 45 1140 2004 0000 3302 3113 1491
w terminie 7 dni od potwierdzenia Zamówienia
- przedpłata kartą kredytową, płatniczą lub innymi środkami płatniczymi oferowanymi przez system płatności elektronicznych PayU - w terminie 7 dni od potwierdzenia Zamówienia.
- gotówką przy odbiorze towaru - płatność odbiera kurier lub pracownik Sklepu w momencie odbioru zamówionego Towaru; klient płaci cenę z Zamówienia.
Wysokość kwoty jaką można zapłacić gotówką jest ograniczona do 1000 zł brutto.
Powyżej tej kwoty można płacić tylko przelewem bankowym.
8. SPOSÓB DOSTAWY I KOSZTY USŁUGI DOSTAWY
Sposób dostawy jest deklarowany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
Możliwa jest dostawa za pośrednictwem:
- kuriera,
- Poczty Polskiej,
lub odbiór własny w Punkcie Odbioru.
Koszty Usługi Dostawy zależne są od sposobu zapłaty, kwoty zamówionych Towarów, miejsca odbioru lub wyboru przewoźnika. Ilustruje je tabela na stronie Sklepu w zakładce „Koszty dostawy”.
9. ODBIÓR WŁASNY W PUNKCIE ODBIORU
Jest możliwy w dni robocze i soboty po wcześniejszym umówieniu mailowym lub telefonicznym.
Godziny odbioru ustalane są indywidualnie.
Adres Punktu Odbioru: ul. Edmunda Jankowskiego 13 - osiedle Sadul, Wawer, 04-690 Warszawa
10. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
Aby złożyć Zamówienie w Sklepie należy:
10.1. Wybrać Towary, sposób dostawy i płatności, tj.:
- przeczytać opis Towaru i informację o jego dostępności na stronie internetowej Sklepu,
- wybrać Towar ze strony Sklepu klikając w ikonę „Do koszyka”. Klient zostaje przeniesiony na stronę formularza do składania zamówień. Towary przy których nie ma ikony „Do koszyka” nie są w danym momencie dostępne do sprzedaży.
- w celu włożenia do koszyka kolejnego Towaru kliknąć okienko „Kontynuuj zakupy”
- w celu wybrania większej ilości Towaru wpisać żądaną liczbę i kliknąć okienko „Przelicz”,
- określić sposób dostawy klikając na kółko przy dostępnych opcjach,
- określić sposób płatności klikając na kółko przy dostępnych opcjach; opcje zmieniają się w zależności od wybranej opcji dostawy,
- sprawdzić poprawność poczynionych wyborów i jeśli są błędne, poprawić a jeśli właściwe kliknąć „Zamawiam”. Klient zostaje przeniesiony na kolejną stronę formularza do składania zamówień.
10.2 Podać dane niezbędne do realizacji zamówienia tj.:
- zarejestrować się po kliknięciu okienka „Zarejestruj się” lub zalogować się do uprzednio utworzonego Konta Klienta po kliknięciu okienka „Zaloguj się” lub wpisać jednorazowo dane bez rejestrowania się po kliknięciu okienka „Złóż zamówienie”,
- wpisać w okienkach niezbędne dane kupującego (nabywcy – klienta): imię, nazwisko, telefon kontaktowy, e-mail z którego Klient będzie mógł potwierdzić zamówienie, adres,
- dodatkowo dla firm wpisać: nazwę firmy i NIP,
- dodatkowo jeśli dostawa ma być realizowana na adres inny niż Klienta wpisać: imię, nazwisko, telefon do kontaktu dla dostawcy, adres osoby odbierającej dostawę w imieniu Klienta,
- wpisać dodatkowe informacje, jeśli jest takie życzenie,
- zaznaczyć „ptaszkiem” czy do Towaru ma być załączony paragon czy faktura,
- sprawdzić poprawność poczynionych wpisów i jeśli są błędne, poprawić a jeśli właściwe kliknąć „Podsumowanie”. Klient zostaje przeniesiony na kolejną stronę formularza do składania zamówień.
10.3. Zapoznać się z podsumowaniem Zamówienia zawierającym:
- nazwę przedmiotów Zamówienia (Produktu - Towaru), ilość, cenę, wartość Towarów,
- adres dostawy, adres na ewentualnej fakturze
- wybraną formę dostawy,
- wybraną formę płatności
- kwotę do zapłaty uwzględniającą wartość Towarów i usługi dostawy.
Na tym etapie można wrócić i zmienić wszystkie dotychczas wpisane dane lub zrezygnować ze składania Zamówienia. klikając okienko „Wstecz”.
10.4. Wysłać Zamówienie do Sklepu
Jeśli po zapoznaniu się z podsumowaniem Klient chce złożyć Zamówienie, za które zobowiązuje się zapłacić, należy kliknąć okienko „Zamawiam i płacę” .
Zamówienie zostaje zarejestrowane w systemie Sklepu, Towary z magazynu zgłoszone do rezerwacji, na ekranie wyświetli się komunikat z numerem Zamówienia a na podany adres mailowy zostanie wysłana automatyczna wiadomość e-mail, utrwalająca i udostępniająca istotne postanowienia zawieranej umowy kupna. Mail zawiera link do potwierdzenia Zamówienia przez Klienta. Prosimy o odszukanie go w swojej poczcie przychodzącej.
W tym momencie Zamówienie na Koncie Klienta ma status „oczekujące”.
10.5. Potwierdzić Zamówienie - wolę zawarcia umowy kupna.
Klient poprzez odczytanie otrzymanego e-maila z numerem i szczegółami Zamówienia (w tym ceną do zapłaty) i kliknięcie zawartego w nim linku do potwierdzenia zawiera umowę kupna na przedstawionych warunkach cenowych.
Zamówienia złożone ale nie potwierdzone w ciągu kolejnych trzech dni roboczych będzie traktowane jako rezygnacja z zawarcia umowy kupna na przedstawionych warunkach cenowych i zamówienie zostanie anulowane.
Może się zdarzyć, że przed anulowaniem niepotwierdzonego Zamówienia pracownik Sklepu skontaktuje się z Klientem telefonicznie bądź mailowo aby potwierdzić rezygnację.
11. PRZYJĘCIE ZAMÓWIENIA DO REALIZACJI
Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji w momencie jego potwierdzenia mailowego przez Klienta. Dokonanie przedpłaty na konto Sklepu lub autoryzacji płatności kartą jest równoznaczne z potwierdzeniem Zamówienia.
12. ZMIANY W ZAMÓWIENIU, REZYGNACJA, ANULACJA
Zmiany w Zamówieniu przyjętym do realizacji są możliwe do czasu rozpoczęcia realizacji Usługi Dostawy Towaru przez Sklep lub dokonania odbioru w Punkcie Odbioru.
Do tego momentu Klient może również anulować złożone zamówienie telefonicznie, e-mailem lub osobiście.
Zamówienie wysłane nie podlega zmianom i anulacji. Należy odebrać Towar. Nieodebranie przesyłki z winy Klienta zobowiązuje go do pokrycia kosztów przesyłki zwrotnej.
W terminie 14 dni od odbioru, Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Brak na koncie Sklepu zadeklarowanej przedpłaty w ciągu 7 dni od potwierdzenia Zamówienia traktowane jest jako rezygnacja i Zamówienie zostanie anulowane. Może się zdarzyć, że przed anulowaniem nieopłaconego Zamówienia pracownik Sklepu skontaktuje się z Klientem telefonicznie bądź mailowo aby potwierdzić rezygnację.
13. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji.
Na czas realizacji Zamówienia składa się czas wysyłki i czas realizacji Usługi Dostawy
Czas wysyłki liczony jest od momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji.
Towary aktualnie dostępne do sprzedaży w Sklepie mają przy opisie Towaru informację o dostępności i czasie wysyłki. Sklep zastrzega sobie prawo do aktualizowania czasu wysyłki. Wiążąca jest informacja pokazywana w momencie składania Zamówienia.
W przypadku złożenia Zamówienia składającego się z Towarów o różnym czasie wysyłki, Zamówienie będzie zrealizowane całościowo i zostanie wysłane do Klienta lub będzie oczekiwało na odbiór po skompletowaniu całego Zamówienia, co oznacza przyjęcia czasu wysyłki z pozycji o najdłuższym czasie.
Czas realizacji Usługi Dostawy zazwyczaj wynosi dla przesyłek dostarczanych przez:
- kuriera około 1-2 dni robocze,
- Pocztę Polską około 2-5 dni roboczych,
Zamówienia odbierane osobiście są gotowe po upłynięciu czasu wysyłki lub wcześniej po otrzymaniu powiadomienia mailowego „gotowe do odbioru”.
Czas realizacji zamówienia nie może przekroczyć 30 dni.
14. INFORMACJE O REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Po wysłaniu Zamówienia do Sklepu Klient otrzymuje na podany w Zamówieniu adres e-mail informacje o etapach realizacji:
- „Zamówienie zostało złożone” – mail jest wysyłany automatycznie w momencie złożenia Zamówienia - podaje jego szczegóły, a jednocześnie potwierdza prawidłowość procedury zamawiania towaru, Towary zgłoszone są do rezerwacji, ale Zamówienie nie jest realizowane do czasu jego potwierdzenia. Na Koncie Klienta zamówienie ma status "oczekujące".
- "oczekiwanie na przelew" – mail jest wysyłany manualnie w przypadku wybrania opcji przedpłaty przelewem na konto, zapłata powinna wpłynąć na konto Sklepu w ciągu 7 dni. Po tym czasie Zamówienie zostanie anulowane.
- "w trakcie realizacji" – mail jest wysyłany manualnie po przyjęciu zamówienia do realizacji.
- "płatność otrzymana - gotowe do wysyłki" – mail jest wysyłany manualnie po odnotowaniu na koncie Sklepu przedpłaty za Zamówienie i przekazaniu go do realizacji.
- status „gotowe do odbioru” – mail jest wysyłany manualnie w momencie skompletowania Towaru.
- status "wysłane" – mail jest wysyłany manualnie po rozpoczęciu Usługi Dostawy Towaru.
- status „odebrane” – mail jest wysyłany manualnie po odbiorze Towaru w Punkcie Odbioru,
- status „anulowane” – mail wysyłany manualnie po anulowaniu Zamówienia
Może się zdarzyć, że pracownik Sklepu dodatkowo skontaktuje się z Klientem telefonicznie bądź mailowo aby potwierdzić szczegóły realizacji Zamówienia.
15. DANE OSOBOWE
Dane osobowe Klienta zbierane przez Sklep są przechowywane i przetwarzanych wyłącznie w związku z prowadzoną sprzedażą i są wykorzystywane do realizacji Zamówień. Administratorem danych jest firma PARCOM Piotr Rybarczyk. Każdemu Klientowi przysługuje prawo do wglądu do swoich danych, możliwość żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania oraz czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia.
16. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Na podstawie Ustawy o prawach konsumenta z 30.05.2014 w terminie 14 dni kalendarzowych od odbioru Towaru z Zamówienia złożonego w naszym Sklepie Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Warunkiem skorzystania z tego prawa jest poinformowanie Sprzedawcy PARCOM Piotr Rybarczyk ul. Edmunda Jankowskiego 13, 04-690 Warszawa o decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. W tym celu Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego jako Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu i wysłać pismo przed upływem terminu listem poleconym, e-mailem lub złożyć osobiście. Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe.
W ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy Konsument ma obowiązek dostarczyć Towar na swój koszt do Sprzedawcy PARCOM Piotr Rybarczyk ul. Edmunda Jankowskiego 13, 04-690 Warszawa.
Towar może zostać odesłany zwykłą przesyłką pocztową.
Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych „za pobraniem”.
Prosimy o dołączenie paragonu do zwracanego Towaru.
Zwracany Towar powinien być w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania, zgodnym ze stanem Towaru oferowanego w Sklepie, tzn. zabawka mogła być wyjmowana ostrożnie z oryginalnego pudełka i sprawdzane jej funkcje, ale nie może być brudna, używana do zabawy i mieć zniszczone pudełko.
Zabawki Bruder dają się wyjmować z oryginalnych pudełek bez zniszczenia pudełka.
Niezwłocznie, nie później niż 14 dni od otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy Sprzedawca zwraca otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep).
Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje na konto, z którego otrzymał przedpłatę od Konsumenta. W przypadku gdy zamówienie opłacone było gotówką lub za pobraniem zwrot pieniędzy będzie wymagał dodatkowego podania sposobu zwrotu środków pieniężnych - przelewem bankowym lub przekazem pocztowym - prosimy o przekazanie koniecznych danych do dokonania tych operacji w korespondencji e-mailowej.
Konsument nie ponosi opłat bankowych związanych ze zwracanymi mu pieniędzmi.
Jeżeli Sprzedawca do chwili skorzystania przez Konsumenta z prawa do odstąpienia od umowy na usługi poniósł uzasadnione koszty w związku z rozpoczęciem wykonywania usługi, Konsument jest zobowiązany do pokrycia tych kosztów.
17. REKLAMACJA, RĘKOJMIA
Wszystkie Towary dostarczane przez Sklep stozabawek.pl są nowe i wolne od wad. Przed przekazaniem zabawki dziecku, prosimy o jej ostrożne wyjęcie z opakowania i sprawdzenie kompletności.
Sprzedawca odpowiada za wady Towarów na podstawie artykułów Kodeksu Cywilnego regulujących rękojmię za wady. (Art. 556–576 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, Dz.U. nr 16, poz. 93 z późn. zm.).
Jeżeli przy odbieraniu Towaru odbiorca stwierdzi uszkodzenie opakowania przesyłki, prosimy o poproszenie kuriera o sporządzenie protokołu uszkodzenia przesyłki. Kurier jest zobowiązany taki protokół sporządzić w obecności adresata przesyłki. Prawidłowo wypełniony protokół podpisany przez adresata i kuriera stanowi podstawę reklamacji w firmie kurierskiej. W przypadku uszkodzenia niewidocznego przy odbiorze adresat ma prawo zgłosić reklamację firmie kurierskiej w ciągu 7 dni od doręczenia przesyłki.
Jeżeli Konsument po odebraniu Towaru stwierdzi w nim wadę (braki, uszkodzenie, niezgodność z zamówieniem) prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się ze Sklepem mailowo, telefonicznie lub osobiście i opisanie problemu.
W przypadku niemożności zdalnego usunięcia problemu prosimy o dostarczenie wadliwego Towaru osobiście lub zwykłą przesyłką pocztową na swój koszt na adres Sprzedawcy PARCOM Piotr Rybarczyk ul. Edmunda Jankowskiego 13, 04-690 Warszawa wraz z opisem problemu i wyborem żądania: naprawy, wymiany, obniżenia ceny, zwrotu ceny (o ile wada jest istotna). Konsument może skorzystać ze wzoru formularza reklamacji zamieszczonego jako Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
Sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji w miarę możliwości Towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy a jeśli będzie to już niemożliwe zwrócimy pieniądze.
W przypadku uznania reklamacji równowartość opłaty pocztowej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego Towaru zostanie zwrócona.
18. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy obowiązujące w Rzeczpospolitej Polskiej. Jeśli zapisy Regulaminu stoją w którymkolwiek miejscu w sprzeczności z tymi przepisami to oczywiście nie mają mocy prawnej.
Konsumenci niezadowoleni z usług Sklepu mają możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń np. w stałym polubownym sądzie konsumenckim – sądzie orzekającym w sporach cywilnoprawnych, działającym przy wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej (WIIH) i przy jego oddziałach zamiejscowych. Do rozpatrzenia sprawy niezbędna jest zgoda obu stron sporu. Nie pobiera się opłaty wpisowej, a jedyne koszty mogą się wiązać z koniecznością powołania biegłych. Dane adresowe SPSK są dostępne na stronie www.uokik.gov.pl.
Sądem powszechnym rejonowym lub okręgowym właściwym do rozpoznawania sporów związanych z zakupami w Sklepie jest w przypadku Klientów:
- będących konsumentami - sąd właściwy dla miejsca odbioru Towaru jako miejsca spełnienia świadczenia,
- dokonujących zakupów z związku z prowadzoną działalnością gospodarczą sąd właściwy dla siedziby Sklepu.
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 26 września 2019 r.
Załącznik 1
Wzór formularza z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
Pouczenie: poniższy formularz odstąpienia od umowy należy wypełnić i odesłać (pocztą tradycyjną, e-mailem) tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy.
PARCOM Piotr Rybarczyk
ul. Edmunda Jankowskiego 13
04-690 Warszawa
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa
Ja ....................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:..........................................................................................................................................................
Numer Zamówienia..................... data zawarcia umowy............................................
Data odbioru ...................................................................
Imię i nazwisko konsumenta......................................................................................................
Adres konsumenta .......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................
Miejscowość i data..........................................................
Podpis konsumenta..........................................................
Załącznik 2
Wzór formularza reklamacyjnego dotyczącego towarów
Pouczenie: poniższy formularz reklamacyjny należy wypełnić i odesłać (pocztą tradycyjną, e-mailem) tylko w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji.
PARCOM Piotr Rybarczyk
ul. Edmunda Jankowskiego 13
04-690 Warszawa
Reklamacja towaru
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ….................................. towar jest wadliwy.
Wada polega na: ............................................................................................................................................ .....................................................................................................................................................................................
Wada została stwierdzona w dniu .............................................
Z uwagi na powyższe na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:
wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
nieodpłatną naprawę towaru*(art. 561 § 1)
obniżenia ceny towaru o kwotę .................................................................
(słownie: ….......................................................................................................) zł,
Proszę o zwrot podanej kwoty na konto ..................................................................................../ przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)
odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ….................................................................. ...............................................................................* (art. 560 § 1)
Imię i nazwisko konsumenta ......................................................................................................................................
Adres konsumenta .....................................................................................................................................................
Miejscowość i data..................................................................................
Podpis konsumenta.................................................................................
*niepotrzebne skreślić